HARI HANGIN SEDUNIA


salam Ramadhan..opsss... da bes rayer ea??? Hahaha korang taw, harini aku rase cam bebal sedepa...

konon nak deko belog yang kuang asam jawe nih... bajet nak bg canteq.. tapi yang jadi hampeh je. geram

aku...

Dari pagi bawak ke petang, dari petang bawak ke malam suam-suam kuku...*ade ke?? Ah, Tibai je la.

Pagi-pagi aku dah hangin sebadan dengan kude aku tak makan... selamat tengah ujan petos tuh dia tak buat

hal

pastu, bajet nak buat claim sebab nak cepat.. dapat g jasin buat keje kat sane... Skali...

Oang tua tuh leh lak ajak men potong-potong claim aku.. Lagi aku hangin.. Jalan jauh2, dia tak bagi elaun

makan.. dia cakap kalo nak, tulis berape kes selesai..

kepale da botak, aku sekeh nanti, mau becalau..

Pastu saje2 balik bukak lappy, nak deko canteq2... tapi...

SEMUA MACAM *&^*&****(((_(**(..... Gggrrrrrr

aku cekek2 ko nanti, BOTAK!!


No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen disini ea bucuk!

copyright:wanyrezuan