A MOMENT TO REMEMBER.;(

Assalamualaikum~

Waktu yang paling mengujakan untuk taip entry adalah pada jam yang tepat.. Iaitu pada mase otak dan minda mampu untuk berfikir dengan waras tanpa gangguan lipas, nyamuk dan jentik-jentik..Erk... Da 2hari rase nye tak ngapdet belog yang dah mule nak hapak nih.. 

Malam-malam yang best dengan lagu dari luar bilik nyanyian budak-budak vokal bukan sekadar gupe.. Layankan aje.. Padahal tadi baru lepas berangan tentang masa depan yang belom nak nampak akibat cuaca yang suam-suam kuku dilambung ombak..

*Sekadar lagu



Tengok cerite korea tadi "A moment to remember"...Wah...Nangis wo..T__T..sob sob.. Sedih gile..Niny suke lelaki yang demikian rupenya seperti dalam drama bekenaan... Nak taw??


1.  Lelaki yang suke berada dalam kelompok LOW PROFILE
  • Lelaki jenis ni memang dah tesemat dalam hati dan sanubari akibat mereka dengan dunia mereka saje       dan kemungkinan besar akan menjage diri sendiri dan orang yang dia sayang akibat dari tak suke menjage tepi kain cik tonah dan pak sood sekalian
2.  Lelaki yang tersangat sayangkan si gugirl walopon beliau tidak seromantik David Bungkam
  • Tak romantik?? Macam ne ek?? Kene timbangkan jap..Ahak..Asal jangan macam Kayu potong sudah..;)
3.  Lelaki yang lebih mementingkan keharmonian sejagat
  • Beliau lebih gemar mementingkan keharmonian perhubungan dari begado tak memasal sebab hal yang remeh temeh hingga becerai berai..
4.  Lelaki yang tetap menjadi diri sendiri
  • Beliau adalah dari kelompok yang lebih kepada menonjolkan diri sendiri tanpe kenal perkataan "HIDDEN".. Tunjuk awal-awal lagi bagos dari kemudian hari..Lagi marabahaya!!
Bebalik kepada cerita tadi.. sedihnye, bile wanita yang dia sayang menghidap sejenis penyakit alzheimer..Penyakit yang menyebabkan seseorang akan beransur-ansur lupe atau boleh diketegorikan macam nyanyuk..Tapi ia menyerang tanpe mengire usia.

Sang suami sanggup menjaga dan besusah payah.. Wahhh... *kesat hingus.. Sedih kemain sampai dah bape kali tengok.. dari zaman study madi dulu.. Tak taw nape.. 

Seronokkan bila ade seseorang yang sanggup behempas pulas menjage kite dikale susah atau derite?? Ini bukan cerite "bersamamu" ok..;)


saye seronok menjage diri sendiri.Lalalala


p/s: Semalam mimpi putera kayangan datang minang..;) 

4 comments:

  1. wahhh ! kim pun suka lelaki mcm tu lah :)

    ReplyDelete
  2. Yke?? Kalo nak taw lebih lanjut, tryla download@cari movie tuh..=)

    ReplyDelete
  3. wah ade blog...bgus2....like2

    ReplyDelete

Tinggalkan komen disini ea bucuk!

copyright:wanyrezuan