DITINGGAL@KETINGGALAN. ;(

Asalamualaikum sumer!

Rindu! Opss, Bkn Ombak rindu yer.. Diulangi, ini Bukn Ombak Rindu.. Ahak!

Da lame tak ngapdet belog nih. Nampak macam dah mule nak reput je. Fuh2!! Mak ai, habuk kemain.

Okla, sebenarnye saje saje ngapdet belog harini setelah sekian lame mencari ketenangan dengan menyendiri tanpe sebarang nota. *Ayat ni aku celop dalam karangan buku sipolan bin sipolan ;p

Bebalik pada tajuk entry! Korang mesti dah penah nengok drama nostalgia & romantik yang paling menyentuh jiwe dan raga pada kurun ni kan??


Waaaaaaa...Nape aku je belom nak nengok?? Yang aku nengokpon 'AKU BUKAN TOMBOY' tu pon rembat dalam pendrive sepupu aku. Balik Perak harituh pon bajet2 nak pegi nengok, sampai sampai je terus tuka program sebab sampai mall da lambat dan takot balikpon lambat. Atlast layankan aje 'DATIN GHAIRAH'! Kalo bukan sebab bopren hero aku ade belakon, dah lame aku blah sambil lari setempat ngan mulot kumat kamit maki hamun.hehe




Tak pela, walopon dah ade yang nengok sampai lebam pon, aku tetap akan nengok jugak esok@luse.. Biala aku membawa diri yang lara sambil gendong bebungkus tishu takot mate ngan hidung leleh kuar darah sebab nangis tesedu sedu.T__T


aku konpius.nak jadi iza ke, nak jadi orang len ke, nak jadi Dr. Syeikh Muzaffar ke @nak jadi diri sendiri nih???hahahaha




Oh Aaron ombak rindu, Tunggu beta yer.





3 comments:

  1. Ala, janganlah sedih2...XD

    Kalau dok KL, dh bawa dh g tgk..;)

    ReplyDelete
  2. SEDIHLA..dabes tayangpon tak pegi lagi..;(

    ReplyDelete
  3. Ohh yeke? sedihnya...tp sy x p tgk pun cite ni..

    ReplyDelete

Tinggalkan komen disini ea bucuk!

copyright:wanyrezuan