MERASAI SEBUAH KEHILANGAN -.-


Assalamualaikum..

Dear readers..

Korang pernah tak merasai sebuah kehilangan? *Wah, nape nak sebuah lak?ngee, ok ok, this is real, korang pernah hilang something yang korang sayang?*Yes, aku memang xleh tuka ayat pasif kepada ayat aktifpon.bunyi same je. ;)

Aku pernah. Bila salah satu dari nikmat dunia ditarik sikit sikit. Down jugak, Tapi Dia lebih Maha mengetahui dari ape yang aku tak pernah tahu. Jom riki ape mende.

ATOK

Dari aku kecik aku memang rapat ngan arwah atok. Sedih tahap dewa bile atok ngah nazak aku tak balik kampong sebab musabab nak final and jauh dari kg.halaman.dem -.-. Satu hari sebelom arwah atok meninggal, aku mimpi yang atok aku ngah duduk antara dua sujud,then bile aku tego atok terus jatuh tak berkutik.T_T. Atok sakit tua.Tinggal atok mak saje yang aku panggil atok jugak(nenek). Sedih tak tekate. Al-fatehah. Semoge arwah atok ditempatkan dikalangan yang beriman. Amin.;(
kite sayang atok.-,-

MATA


Satu anugerah yang tak ternilai, dimane aku dulu leh melihat sejauh mata memandang*ayat touching sebenanye.=_=.Tapi sekang aku leh tengok berape meter aje. Bile rabun ni makin kuang ajo.huhu..Dem.Aku nak sangat macam dulu, leh lari lari tanpa spek. Lagipon kepale aku akan jadi sakit bile pakai spek lame lame.

Aku ade simpan satu ayat. Mungkin korang yang senasib macam aku leh try! Aku belom nak praktik lagi, sebab kadang kadang aku sendiri lupe aku gabun.CET! ;p

Korang bacela Ya Basir sebanyak yang boleh. Sebab tu salah satu name Yang Maha Esa.*Yang Maha Melihat. Dulu aku ade satu member,dia amalkan ayat ni sampai nak termuntah katenye, tak lekang dari mulut, sekang dari power 4++,dia dah tak pakai langsung.Kuasa Allah.;).Ade lagi satu ayat,tapi aku lupe sangat sangat.

P/S=Korang kalo ade ape ape petua boleh la share ea? Rindu tak nak pakai spek lagi.;(


HANDPHONE

Wah, sedih kemain bile hp aku yang umpama salur darah yang akan membawa segala bekalan kejantung hilang macam tuh jerk! Dem. Wa 4hari tak leh lelap.huhu. Aku tak pasti same ade ia sebagai satu kecurian@kehilangan.Sebab mase tuh g kenduri kawen.


KERJA

Dipengakhiran cerite, tepat 31 disember, aku kehilangan kerja bile waktu dan ketika tesebut, tamat sudah kontrak. =_=. Manekan aku nak mencari duit poket tok bayar itu dan ini??

Kalo korang ade cite@info, leh la share. Putus cinta ke, ape ke.. 

sekian,wasalam.

Regard.

8 comments:

  1. tAKZIAH utk pemergian arwah atok..teringat tok wan sy, waktu dia nak pergi, dia x cam dh sape2 kecuali sy

    2lah, rabun ni kadang membataskan pergerakkan kita, sy pun harap mata sy sembuh gak satu hari nanti..

    Sabar ye bab handphone 2, mungkin tercicir

    Awak dh mula acri kerja??

    ReplyDelete
  2. belom..ade kerja kosong ke??hahaha//;p

    ReplyDelete
  3. kerja kosong??jadi suri rumah sy nak?hahaha=P

    ReplyDelete
  4. keje tu la yang paling malas..hahahah....next!heheh

    ReplyDelete
  5. hahha..lumayan la kalau terima..=P

    ReplyDelete
  6. x pun jadi setiausaha sy..x menang tangan sy handel kerja2 sy skrg..hahaha...nak??XD

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. huhuh..byak sgat kehilangan nie niny!!!!...hihihi..tp tula dnmakan idop kwan....and sesuatu yang berlaku ader hikmahnye....mga success slalu...muaxxxx.....

    ReplyDelete

Tinggalkan komen disini ea bucuk!

copyright:wanyrezuan