WAJAH BARU

Asalamualaikum and hola dunia!!

Kita bersidang lagi harini ya. Hik.


Sebab kerana aku dah lama gila tak hapdet blog ni, aku buat keputusan nak bagi dia wajah baru sikit. Sentuhan dari jemari kasau aku sendiri. Kah!

clik untuk tumbesaran

Kalau tak lawa korang buat tak paham je la ea.. Hehehe..

Tapi sejak dah jadi mak-mak ni.. Aku rasa macam dah jatuh cinta gila dengan gambar Eiffel Tower, Sakura, Lavender. Ntah la, mungkin sebab dah jiwa mak-mak kot.. tapi Mak aku takde pulak cenggitu aku nengokkan... Hahha

Gasakla... tapi hokey tak?? Aku pilih sakura untuk header dan background. And all pinkish untuk tulisan bagai. Tapi entry still aku kekalkan kelabu atau black. Kesian, takut korang mengalami kemurungan nanti kalau baca blog aku yang sangat ohsem ni.. Hahhaa..

Aku edit header senang gile!! Apak ah.. Memang boleh gila.. Hahaha.. Dulu masa aku mula berbelog, aku rasa tension. Yela.. dah la vongok nak edit-edit ni. Pastu kena pakai laptop, laptop lak macam stor. Hahha.. Sekarang ni aku guna hp je der... Uolls install je photogrid ke apa, then edit je kat situ. Pastu cara aku nak transfer kan kat PC dengan send picture dekat email, nanti bukak email terus download je. Senang sesangat!

Tu je nak cerita. Hehehe. Bai and tq for reading :)

2 comments:

Tinggalkan komen disini ea bucuk!

copyright:wanyrezuan