cinabeng lu

Wohohoho... ni bukan rancangan wakenebeb ok.. *Tak masal =p

2,3,4 menjak nih  macam ade sesuatu yang tak sedap dirase dan dipelihare oleh beta...

beta rase sangat tidak selesa akibat dari bangun tido je, tekak tak best, hidung meleleh..*Cis, ngoto

pesal ha?? korang taw tak?? dulu tak penah rase... adekah ni petande umo dah meningkat @ beta semakin

semakin comel?? *lagi tak masal..hoho...

setelah difikir secare mendalam hingga kedasar, beta rase punca adelah dari menatang kecik2 yang memang

nak mampos aku kejekan nanti...*marah nih

encik-encik dan puan-puan RESDUNG, harapla dapat kalian berambos secepat mungkin dari tubuh nih...

sebelum beta bertambah murka!! abeslah rakyat tuan hamba akan melata diwajah pemberian yang Maha Esa

nih.. tulun yerrr...

tak nanti jadi teruk..=(

mimpi ngeri!!!




kalo boleh hantar mentenan repair sume, dah lame tak benyawe menatang sumer nih..kuang ajo


10 comments:

  1. hahaha..dah besar leerr tuh.. :))

    ReplyDelete
  2. hehehe...bukanlah...tu namenye ngade2...~*xboleh trime kenyataan..=(

    ReplyDelete
  3. NGADO MEH ANTAR REPAIR MUKO KO TU IYO

    ReplyDelete
  4. ko tih bkn betol...kg abes lg jahanam..hahaha

    ReplyDelete
  5. hye. salam aidiladha. sggh cnie =)

    ReplyDelete
  6. da dear...join me back k..

    ReplyDelete
  7. cantekk.!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  8. beatiful nih orang ..kunjung balik ya tmpt awak http://www.blantiksoftware.com/

    ReplyDelete

Tinggalkan komen disini ea bucuk!

copyright:wanyrezuan