Dak wany yang JAKUN ;)

Di hari........ *adoi, spoil lak, aku tak ingat hari ape ni.. ngeh3..

K, la, sebab mukadimah pon aku da spoilkan, aku tibai la dihari hari yang begitu indah*ceh,jadi tak ayat aku??Hahha.

Haritu kaklong ajak aku pegi isi gas (NGV) kete dia tuh. Al maklumla, akukan mak tiri kepada anak anak dia atau lebih tepat lagi, bibik kepada anak dia. Ceh! time nak g mane mane, ajak aku sebab suh jage anak dia je.. Hampeh akak aku sorang ni.. Haha

Aku pon ikutla.. yela, kalau untung badan dapat la dia belanje aku bakso atau makan makan. Hehehe.. Tu aku suke, rezki jangan ditolak, musuh jangan dicari.. Ye dak?? Aku bukan ape, cume ikut pepatah orang dolu dolu je.. :) Tolak batu kayu je la aku ni.. hehe

Pastukan, sebelom dia nak g petronas tu, dia kate nak ajak aku g cuci kete jap. Aku on je la. Da namepon kete dia yang bawakkan..

Aku ni mati mati ingatkan g cuci yang bayar seploh inggit tu, siap cuci dalam sumer..Sebab bese, tempat tempat cam tu je aku g.

Ni dia ajak g yang gune machine nye.. HAhahha.. Malu lak aku nak cite..

Ha, macam ni la gupenye.. Korang mesti da 100kalikan masuk dalam ni??hehe

Masuk masuk je dalam tu,

FUYOOOOOOOOOOOOOOOO!!!..

HAHAHA. Gile jakon aku ni.. Syok weh tengok air simbah simbah kete dari luar.. Kih kih kih. Akak aku muke bajet bagus je r.. Yela, biase aku up to date dari dia, tapi kali ni dia dah g dulu.. huhu.. kerek nak mampos je gupe...

Aku penah tengok dalam tb je... Alah, kadang kadang cite omputih tuh selalu gak kuar.

Selamat aku ngan dia, kalo aku ngan bopren, malula aku.. huah3..

Ok la, aku nak tutup muke ngan beg plastik jap.hehhe. Wat malu aku je la.


kasi nampak matepon ok kan???? Agagagag

4 comments:

  1. hahaha...cik pung yee laa hai..

    *mati laa kne carut ni..

    ReplyDelete
  2. ape tuh???? hehehe..tak paham..;(

    ReplyDelete
  3. hahaha..adoiyai...Jay sendiri tak pernah masuk benda alah ni..tapi tgok pernah...tapi tak teringin nak cuba sebab lebih suka basuh keta sendiri.,.ngeh3..:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. tryla..bes tgk snow bubble tuh..hehehe

      Delete

Tinggalkan komen disini ea bucuk!

copyright:wanyrezuan