Datang sengal

Hye uolls..

Malam² aku terfikir ak nak update apa ya, memandangkan baru terjaga dari tido. Adik aku baru balik dari keje and kejut sebab dia bawak balik sekali shushi.


Oh, disebabkan dah tengah malam buta dan dia bawak balik lak banyk salmon, jadi aku terpaksalah masukkan dlm microwave ikan tu je utk dimasakan sikit. 

Sebab?? Dah malam, takut esok pagi senak pulak perut mulas. Hehehe. Tapi sedap kot!!

Malam² berbelog macam takde life je gupe..hahaha
Kesah?? Aku baring², aku updated! Hanya dengan S3 mini jerk, kau boleh buat macam². 

*nampak tak macam cerita tu takde keserasian je dgn cerita asal td???-.-

Hahahaha.
Okla, takut melalut hingga ke laut, aku tido dulu la ya.. 

Nite kawan².





No comments:

Post a Comment

Tinggalkan komen disini ea bucuk!

copyright:wanyrezuan